Ga naar hoofdinhoud

Wij raden u aan om klachten eerst aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koopvlag.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Als uw klacht nog niet elders wordt behandeld, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen aan ons worden gemeld. Wij willen uw klacht zo snel mogelijk behandelen, zodat u snel van uw foto kunt genieten. Na het indienen van uw opmerking of klacht ontvangt u binnen 24 uur een reactie van ons. U kunt uw klacht met bijbehorende foto sturen naar het volgende e-mailadres: info@koopvlag.nl of een hulpticket indienen op de website.

2. U ontvangt een nieuw foto product, een tegoedbon of het aankoopbedrag.
Afhankelijk van uw klacht en opmerkingen zullen wij u binnen 3 werkdagen nadat het product aan ons is geretourneerd een passende oplossing aanbieden in de vorm van een nieuw foto product, een tegoedbon of het aankoopbedrag op uw bankrekening.

Wilt u uw geld terug, dan ontvangt u dit binnen 14 dagen op uw rekening als het product in goede orde is ontvangen.